År 2007 - Då saker och ting föll på plats.

Mest minnesvärda samtal/kommentarer/elaka kommentarer

Scenario 1: Grekland, Zakynthos
Mischa och Krimmy, gåendes på partygatan, ser konstnär (obs inte riktat).
Mischa: This is shit
Krimmy: This is shitart
Mischa: My little sister draws better than you do.
Krimmy: You are not an artist.

Scenario 2: Standard
Mischa: Asså jag älskar att jag är så jävla otrevlig.
Johanna: Asså jag orkar inte.
Krimmy: VADÅ?

Scenario 3: Söderkällaren i helgen
Nicole: Är det inte du som....är den där jävla fittan som skriver den där äckliga bloggen?
Johanna: Asså jag ska stänka glödhet glögg i ansiktet på henne. Ansiktet blir helt vanställt.

Just nu, med snor i hela hjärnan kommer jag inte ihåg några, påminn mig.


Varför ens bry sig?
Postat av: Krimmy

Elakheten verkligen genomsyrar oss, verkar det som...haha ;P

2007-12-17 @ 22:36:28
URL: http://krimmy.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0