Även om.

Jag är lite full nu vill jag berätta att jag faktiskt har tränat idag. Körde tre kilometer på typ 16 minuter, helt okej tycker jag, vad tycker ni? Måste börja öva även distans och inte bara köra 2 km, 2 km, 2 km. Nu blev det åtminstone tre och jag är stolt. Hoppas jag hinner träna en kortis imorrn om jag inte har för mycket huvudverk, vatten vatten vatten.  Borde även köpa nya gymkläder igen. Trivs inte i mina. Känner mig klumpig.
Om, alltså Om jag tränar imorrn blir det 2 km det snabbaste jag kan.

Tänkte också meddela att jag och Johanna ska på Petter och Salem Al fakir på debaser/club killers. Hon får välja, gillar ingen av dom men hon följer med på Petter. Cool.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0