DÅ var det Söndag igen.

Helgen har varit finnemang. Har mest hängt på Söderkällaren med HP men även hunnit med en god middag hos Lennart och Ying. Trevligt trevligt. Men imorrn, då är det jobb igen. Funtar på att jobba på Makalös. kväll imorrn eftersom jag tagit ledigt eftermiddagen på hemtjänsten då jag ska till doktor sten. Kan vara bra att förbereda sig med tanke på festen på fredag/lördag. Känner ju ingen? Hjälp typ.

Min pojkvän ligger här i sängen och är allmänt bakfull, är stolt att det inte är jag den här gången. Nejnej, jag har varit pigg som en nötkärna hela helgen, underbart. Vad gör man på en söndag, om inte att träna?
Jag ska nog träna idag. Är bra om jag kommer igång ordentligt nu igen när jag har börjat äta mer kolhydrater och orkar mer. Igår åt jag tillexempel en lussebulle (?) och drack glögg det första jag gjorde på morgonen. Borde städa rummet också, men det blir ju - som vanligt - en andrahandsprioritet.
Nej, det blir helt enkelt träning idag. Synd att Nicoles tatoo inte har läkt än, annars kanske hon kunde ha följt med. Får helt enkelt ta mig dit själv, känns inte så kul men det känns bra efteråt har jag kommit fram till.

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0