Dan före dopparedan, gråstockholm

Imorrn är det julafton. Vaknade nyss. Tobb med familj (och ett lass julklappar) ska till Göteborg och jag ska vara hemma med Tilde en stund. Såg att loppisen är öppen idag, gå dit Johanna?

Igår fick jag en tröja, en skiva, 700 kr och fortsatt prenumeration på Veckorevyn. Av pappa och Heléne fick jag ju förra helgens shopping.

Måste tvätta, och rensa ur. Tror jag ska börja köra det där; köpen en tröja, slänger en tröja. Får se hur det blir med det. Men borde med tanke på att jag praktiskt taget bor i kläder. Johanna också. Krimmy är bättre på sånt. Jag och Tobbe kollade gossipgirl och "american pie presents: Beta house", typ. Tycker inte alls att de nya American Pie filmerna är i samma klass som de gamla nu när alla skådisar är utbytta. Och han som spelar stifler är ju typ värsta tönten, iallafall till det yttre. Men men. Somnade vid 2 tiden typ.

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0