Från "no life" till BUSY.

Förra veckan hade jag verkligen nada att göra. Längtade som fan till helgen, nu känns det mest stressande att tänka på helgen. Kom nämligen på att det är så otroligt mycket som ska vara avklarat till dess. Bland annat det här nya jobbet. Konstigt nog hade arbetsgivaren ifråga inte hört av sig till min boss, undrar om han har ringt Melki?
Hur som helst, infomöte idag, eller typ utbildning.

Skulle tränat som sagt, men kom på att jag inte kommer att hinna det, tyvärr. Det stressar mig ännu mer att jag inte kommer hinna träna någon av dagarna. Förhoppningsvis imorrn kanske, jag ska ut med Ahmed på stan och sen bio med mamma, kanske finns någon lucka där någonstans? Vill och måste verkligen träna. Vill verkligen komma in på polishögskolan. Jag och Nicole ska åtminstone börja simma en dag i veckan, eftersom jag är så otroligt dålig på det. Det är nog det testet jag kommer ha svårast att fixa.

Måste äta något innan utbildningen. Johanna får följa med, annars jävlar. MOHAHA.
Undrar hur det är med Krimmy, har inte hört något. Hör av dig människa!

Och, over and out, bevara mig från Blondinbella!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0