FUCK ALLT

Dagen har varit mysig. Men det är inte direkt bra med mig.
Sviken igen, av en som varit mig nära. Det gör så ont så ont att veta hur mycket du skiter i mig. Sviken på honom som gör så här mot min familj. Sviken av hela världen.

Ja, jag är ledsen. Men allt går över. Jag vet bara inte när eller hur. Men jag vet att allt går bra, speciellt tack vare mina underbara vänner och min fina pojkvän. Annars vet jag inte vad jag skulle göra.
Har varit i Farsta Centrum idag med Nicole. Hittade en fin nyårstopp. Efter det var vi en stund hos Sofie och sen hos Nicole. Hann snacka av mig en hel del, tack girls.
Imorrn blir det middag med alla brudar hemma hos Liisa och sen drar vi till Täby till vår höjdarfest. Det kommer nog bli lyckat. Synd bara att Tobbe inte kommer att vara hos mig. Men åandrasidan, det finns så många andra dagar som vi har tillsammans. Jaja vi får se hur det blir.

Nu längtar jag efter andra avenyn och typ chill.
Gott nytt jävla skitår.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0