Godmorgon för vissa, godmiddag för andra. Typ mig.

Har upptäckt hur otroligt mycket mer man hinner med när man går upp tidigt. Inte för att jag någonsin skulle överväga att gå upp halv sju om jag var ledig, men ändå. Har hunnit med de flesta av mina morgonärenden nu och väntar på att Johanna ska joina för lunch.

Vissa på mitt jobb är ganska ansvarslösa. Man måste väl ändå ringa och sjukanmäla sig ifall man är sjuk. Jag tycker det är orättvist mot arbetsplatsen men framförallt för schemaläggaren/planeraren. Hur kan man vara så ansvarslös när man är typ medelålders?
Det är iofs sånna människor som får mig att bli stolt över mig själv, för att jag aldrig skulle göra så.
Träffa Ahmed sen, och träna. Undrar vad jag ska önska mig i julklapp typ. Vet nog vad jag ska rekommendera Ahmed att köpa till mamma och Tilde. Men mig själv, ingen aning.

Längtar efter min pojkvän, den här veckan kommer vi ses lite. Fast den här gången är det främst mitt fel, helt uppbokad och har många saker i rullning. Lovar att vara mer tillgänglig nästa vecka. Eller lovar och lovar, jag ska se till (hur det nu ska gå). Tandis imorrn, förmodligen sista gången innan jag får börja betala (suck). Men, hoppas de hittar de fel de ska hitta innan jag fyller 20 och påbörja behandlingen så att jag slipper betala. Känns inte jättekul om jag skulle behöva göra en rotfyllning för 4000. Har helt enkelt inte råd. Hur klarar sig vuxna människor? Har de typ ett konto som ska täcka upp sånna avgifter? Eller betalar dom via avbetalning? De flesta har åtminstone inte typ 6000/4000 kr att bara lägga helt plötsligt.

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0