Hrm, Ms Von Sydow svarar inte på klagomål.

Skrev ett väldigt objektivt (trots att jag egentligen är väldigt subjektivt ställd till den människa) mail till henne igår angående den otroligt dåliga stämningen som råder på Veckorevyn.se. Jag har varit prenumerant väldigt länge och stör mig enormt mycket på alla kommentarer om precis alla bilder. Typ kommentarer om Britney "hon är så jävla tjock" mm. Det förstör verkligen deras sida utåt. Men men, väljer hon att ignorera mitt mail så är hon ju bara lika korkad som blondinbella. Det framstår inte som särskilt intelligent att bara visa "vissa" kommentarer som passar en själv. Får man kritik ska man väl inte antingen ta till sig den eller åtminstone diskutera den, eller ÅTMINSTONE svara. Speciellt om man är ett ansikte utåt. Och speciellt om man råkar vara chefredaktör för nättidningen... Vi får väl vänta och se.

Varför ens bry sig?
Postat av: Amanda

Men herregud, tror du att du får svar på 5 sekunder eller?

2007-12-09 @ 17:57:16
URL: http://ifiwasyourwoman.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0