Jul 07 - äntligen över "god" fortsättning.

Gårdagen var mysig på många sätt, även om jag alltid känner mig otroligt tom efter julafton. Så mycket förväntningar, så lite blir av med mera. Men, vill ändå tacka min familj för att de alltid gör det bästa av situationen, min tomhet har ingenting med dem att göra.

Näe, nästa år ska jag, Krimmy och Johanna vara utomlands under julen. Det har jag sagt så många år nu så någon gång måste det bli av.

Vad fick jag då (hycklare):
500 kr på Åhléns
500 kr på JC
1200 kr kontant
400 kr på Maria Nila
gymhandskar
hantlar
styrketräningsgummiband
Kylie Minogues "sweet darling"
Christina Aguileras parfym
Crocs, haha. Mina hatskor, men bra på jobbet.
Tror nog att det var allt. Är mycket nöjd och så.

Ikväll blir det utgång med Nicole och Liisa. Får se vart jag kommer in bara...

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0