Julefrid - my ass

Asså palla. Nu är det katastrof igen.
Sitter hos Tobbe, har kollat alla tre av veckans avsnitt av andra avenyn. Ska bo här ett par dagar nu. Jag känner mig ledsen och arg, egentligen. Men för mig är det allt eller inget, känslomässigt. Just nu känner jag mig ganska avstängd.

Är som sagt var ledig imorrn eftersom jag tog ledigt förra veckan för att börja på mitt nya jobb, som jag inte längre ska börja på. Det känns ändå rätt okej. Ska nog jobba på Makalös imorrn, kväll kanske. Vill inte förlora alltför mycket arbetsinkomst, och på torsdag, då ska jag hjälpa mormor att städa.

Sitter och spelar nätpoker nu, på Tobbes sida givetvis. Ska vinna ikväll, annars blir jag tokig. Någon som vill ta en fika imorrn på dagen, hör av er in that case. Behöver lite umgänge, annars blir jag tokig. Men, är åtminstone nöjd med dagens shopping samt att jag har helt underbara vänner och en underbar pojkvän. PUSS till alla er.
pusshej. till er andra.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0