Makalösfest "den fjortonde åker vi", VA?

Messade Melki om julfesten som han tydligen redan skrivit upp mig på. Fick svaret "den 14:de åker vi"
Vi ska tydligen till Arboga och ha gemensam julfest med Karlstad? Intressant men omständigt. Skulle höra av mig till Linda för mer info. Eller typ Victor, känns bekvämare så.
Det verkar som att hela Stockholms ungdomsgrupp har jobbat på Makalös, snabb rekrytering kallar jag det. Men jag består, även om jag inte jobbar där så ofta nuförtiden så trivs jag där.
Kollade förövrigt intagning till polishögskolan, ansökning senast den 15:e mars. Good. Då hinner jag deffa lite mer. Idag åt jag min första portion med potatis på jättelänge, det smakade bra i kistan. Ett mål med kolhydrater om dagen i typ en vecka, sen lite mer. Mamma är fortfarande sträng mot mig, "du ska hålla på med det här i ett år tror jag, så du ska äta nyttiga kolhydrater typ quinoa och typ sån där annan pasta". Härligt. Men bra att ha en mamma som bryr sig. Annars har jag en tendens att börja äta för mycket godis igen och vips så väger man 65 kilo eller nått.
Pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0