Pappa pompidoo

Träffade pappa idag. Det var länge sen, men same same never different med pappa asså. Vi snackade om allt mellan himmel och jord. Vi åt indiskt "chicken tikka butter masala". När jag flyttar hemifrån ska jag lära mig att laga indisk mat, det är grymt gott. Och hyffsat nyttigt, tror jag?

Har fått grymt ont i öronen, vill inte bli sjuk nu till helgen. Ska ju på party imorrn och jobba, förövrigt.
Ska nog blondera mig ikväll igen, var ett tag sen, plus att jag är trött på att folk säger "nu håller din bruna färg på att försvinna", VA? vadå. Jag är ju blond nu igen, är jag inte det? Har jag gått och blivit färgblind?

Väntar på att Tobb ska komma hem. Vill hem dit och sova nu. Myspys. Måste vara pigg och utvilad imorrn.
BTW. Jag vill ha min tequila av Andreas som han lovade köpa för att han drack upp min, where is it?



Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0