Pepparkaketräsket, GI-guru "fel fel fel"

Nu äter jag pepparkakor och fyfan vad gott det är. Jag är trött på GI, jag är trött för att jag inte får några kolhydrater. Många kommer säkert hävda: nu gör du ju så man inte ska göra, gå in på den vanliga livsstilen pågrund av frustration. Men det gör jag inte. Lugn. Jag ville bara ha en dag när jag får äta lite julegott. Imorrn blir det gi-visan igen fast med mer kolhydrater. Jag ska vara hemma imorrn också, ringde bossen och kände mig bra, senare på eftermiddagen kände jag febern komma krypande. Men imorrn, då blir det gi utan kolhydrater till frukost och lunch, till middagen blir det förmodligen lite råris. Succesivt ska man gå mellan faserna, och got yah. Ingen kommer att ha något att säga om det. Så så är det.

Är det någon som har något förslag på vad jag ska matcha mina nya dr martens med? Det känns fel till midjehög kjol, men hyffsat rätt till jeans, funkar det, eller blir det för mycket rassevarning? Inte för att jag har något emot originalarstilen som sådan, men jag vill inte bli klassad som rasse för det.


image65

Jag är grym, jag är 154 cm lång och jag har ett par dr martens, någon som ser liknelserna mellan mig och Shaun? (tomas turgoose)


Varför ens bry sig?
Postat av: Amanda

jo jag lever.
sure, why not?
nästa vecka typ?

2007-12-04 @ 19:02:31
URL: http://amandalotta.blogg.se
Postat av: Milla

Jag har ett par liknande. Några vänner sa att jag absolut inte får ha på mig dem! Rassevarning...men vadå. man ser vad man vill se.

2007-12-04 @ 19:28:10
URL: http://emeelia.blogg.se
Postat av: Mischa

Hmm.. Asså jag gillar ju originalar-stilen, alltså arbetarstilen som kom med kängorna. Inte den nya "rassestilen" som de har snott från originalen. Men med kängor kanske...

2007-12-04 @ 19:44:46
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0