Report, Söderkällaren.

Idag har det varit svårt att få dagen att gå ihop. Mina kära tanter, plus terapeutbesök plus en hel del andra saker. Men det lyckades. AC hjälpte mig där på eftermiddagen. Kan inte säga än att jag är sjuukt trött. Kom hem precis efter kvällens bravader på Söderkällaren. Trevligt att träffa er allihop, saknar sällskap. Och imorrn ,blir det utgång igen. Hoppas på förkrök med Lennart?

Träffade inga skojiga på Söderkällaren, inte som sist. Men vi åt, som vanligt, på Grekisk fastfood (trots att de inte ens är halvgreker, illa). Gott gott, det härliga med måltiden var att vi satt inne på Burgerking och åt, hånfullt och bra. Hittade dock inget treställe att gå till efter, men för både mig och Johanna var det likabra. Vi är sjukt trötta efter vårt jobb som vårdbiträde.
Appråpå jobb så var det en som hörde av sig idag angående ett jobb jag hade sökt. Pratade en del, men sen visade det sig att hon ringde från Göteborgsenheten, alltså helt fel. Tyvärr, hoppas Sthlm hör av sig snart eller nått. Nu väntar jag väl i princip bara på att Tobb ska komma (gud vet när). Blir det loppis imorrn? Ring mig isf Johanna/Krimmy.

Pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0