Rivstarten är uttjatat.

Nej, nu är det nog dags att börja äta lite carbonhytes igen. Jag känner ett otroligt sug efter att fuska nu. Hela tiden, är det inte pepparkakor så är det choklad mm. Därför. Ska jag nu gå in på den såkallade nystarten nu. Då får man äta lite mer. Det är bättre att göra på det sättet än att hålla på och småäta sånt som jag ska undvika. Så nu, frukost. En förpackning keso med strimlad skinka tomater och örtsalt. Mums fillibabba, or not. Men, snart kanske jag får äta pasta och ris och sånt igen. Nyttigare versioner förstås. Kanske lite fullkornpasta, lite surdegsbröd och råris? Potatisgratäng och potatismos blir det väl inte tal om på ett bra tag. Synd, mina favoriter. suck.
Imorrn ska jag tillbaks till jobbet. Mitt huvud är helt bortdomnat, men inte av sjukdom utan av överpigghet. Eller har snarare sovit för mycket. gah, kommer inte kunna somna ikväll.

Pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0