Skäms fjortis skäms.

Läste precis Blondinbellas blogg, som vanligt.
Men ska sluta med det snart. Förrut tyckte jag hon var smått ball som lyckats starta företag på sin blogg. MEN. Det tycker jag inte längre. Jag tycker det är vidrigt att en 16/17 årig brud ska kunna uttala sig på livet och världen ur sitt sammanhang och samtidigt vara en förebild. I sitt senaste inlägg beskriver hon att hon tycker att det är tjejernas uppgift att se fräscha ut med mera. Är det bara jag som undrar, vem pratar hon med?
Hon är otroligt egoistisk i sina uttalanden och tycker framförallt att hon är sorglig. Jag tycker det är sorgligt att det finns så många tjejer därute som ser upp till denna uppblåsta 16 åring som tror att hon kan styra världen. Hon borde istället växa upp, uppleva saker, få erfarenheter från mer än sitt eget "perfekta" liv. Först då blir hon trovärdig.
Om jag vore moderat skulle jag skämmas över henne. Hon är otroligt motsägelsefull och otroligt barnslig och borde inte hela tiden hänvisa till moderaterna. SKÄMS!

Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym

Jag läste också det där inlägget och jag håller fullständigt med dig i det du säger.

2007-12-13 @ 17:54:01
URL: http://israfel.blogg.se
Postat av: nicole

Hon är en patetisk trångsynt snorunge. That's it! Finns inte mer att säga om saken, hon har fått sin barndom stulen ifrån henne och försöker få det låta som nånting bra. Länge sen man såg någon mer trångsynt människa. Hon ser ner på allt som inte håller en lika hög "klass" som henne (personligen tycker jag hon bokstavligen se ut som en ful gris). Jag föraktar människor som har den synen på andra människor som hon har.

Sluta läs bloggen babe, hur gammal hon än kommer bli kommer hon aldrig ha riktiga vänner, aldrig en riktig
bra tid, eller riktigt hållande argument för sina saker. Hon är pinsam.

2007-12-14 @ 08:57:54
URL: http://theweirdone.blogg.se
Postat av: Anonym

du e inte mycket bättre själv i bland.

2007-12-14 @ 15:06:02
Postat av: Mischa

Anonym vågar tydligen inte stå för sina åsikter. FJORTIS

2007-12-17 @ 19:51:45
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0