Sockertorsk + fika

Hann med två fika idag. En med Rasmus och en med Anto, på den senare var Johanna med. Det var trevligt, båda av dom, long time no seen liksom.

Ska snart möta Nicole för en utekväll på SK. Känner mig hur trött som helst men kan ändå inte ta mig någonannanstans då mamma har nycklar och min snälla (klantiga) pojkvän glömde ta med sig dom. Men det är ingen katastrof. Shit happens. Funderar bara på hur jag kan snygga upp min vardagsoutfit till party. Är klädd i jeans, vringad tröja, leopardtygskor och guldtjocktröja. Hmm. Kanske kan låna något av min vän Johanna.
FÖR ANNARS, DÅ RYKER HON. Mohaha.

Det är så jävla skönt, jag är typ ledig i 4 dagar nu. HEELT underbart. Behövlig sömn i stora doser, loppis imorrn och sen nyår som äntligen är spikad (eller).

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0