Tillbaks till verkligheten.

Jag lyckades hinna med allt igår. Gick på stan med Ahmed och köpte fina julisar till Tilde. Hon kommer att bli grymt glad. Sen gick vi och käkade, trevligt trevligt.
Efter det åkte jag och tränade. Blev mest styrka, fick håll när jag försökte springa eftersom jag hade ätit innan. Sen blev det bio med mamma. Vi såg filmen LEO. Grymt bra, men väldigt hemsk. Något som var annorlunda var att rollkaraktärerna hette sina rollnamn även i verkligheten. Vad Fares menar med det måste jag läsa om.

Idag har jag varit sjukt trött. Som vanligt. Ska äta middag med pappa på indiern. Trevligt, länge sen vi sågs. Tror dock att jag skippar grekiskan, har ingen ork kvar. Plus att jag börjar få ont i både öron och hals igen!
Imorrn är det Makalösparty så måste vara pigg och frisk då. Just nu sitter jag och dricker julmust light.

Varför ens bry sig?
Postat av: nicole

Jag vill också trääääääääääääääna! bläh

2007-12-14 @ 08:58:21
URL: http://theweirdone.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0