Yellow hair - wants her platina back.

Mitt hår är gult, iaf blött. Jag vill ha mitt vita hår tillbaks. Vet att det bara finns en väg att gå, köpa en pärlblond och färga över allt. Nackdelen är att vissa delar av håret då kommer att bli grått för ett tag, plus att jag förmodligen kommer att tappa ännu mer då.

Dagens låt
Curly Sue - Takida



Om en vecka, eller 6 dagar är det jul. Inte för att jag har brytt mig tidigare men nu gör det liksom ont på något sätt. Att inte veta hur något kommer bli, att inte få umgås med dom medmera. Det känns sorgligt. Men, jag vet att det är folk som har det värre. Som jag sa förra året, man borde helt och håller bojkotta jul, dra iväg någonstans med vännerna och bara njuta.

Jag och Tobb har ätit frukost rätt nyligen. Blev en fralla från Santa Fé och lite färskpressad juice. Jag försöker inbilla mig själv att jag är som alla andra. Spontanätande och grym ämnesomsättning, yey. Vi får väl se. Ska över till min bästa vän Johanna ikväll, kan inte Krimmy också komma. Saknar dom sjukt mycket. Även om det bara är några dagar sen vi sågs. Jag och Krimsan måste köpa Johannas present också, vi får se när  vi tar det. Vet iaf vad vi ska köpa. På fredag ska jag (hello ms smart) köpa julklappar till en hel del. Men, vafan. Det ska väl gå bra.

Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym

då blir du en skalle pär

2007-12-18 @ 17:09:42

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0