Zakynthos är min ö.

Det dumma naiva talar i mig. Så klart att Zakynthos inte är min ö. Men det känns så. Jag vill inte dela den med massa gamla klasskompisar eller för den delen massa fienden som varit där under samma sommar som mig och gett den gulliga smeknamnet "Zante" som av någon anledning blivit väldigt populärt.
Jag var där innan det blev populärt och jag älskade det redan då. Jag vill inte att ön ska inkräcktas med massa dumma blondiner (motsägelsefullt förvisso) och att de ska ta den till sin. Det är min ffs. Och mina vänners dåra för den delen. Men ingen annan, åtminstone inte i Sverige. De kan väl åka till Ayia Napa eller nått istället. Det är ju mer populärt i Sverige, och jag trodde folk sökte det nuförtiden?
Varför ska man vara så förbannat dum att man åker till Zakynthos, jag hamnade där av en slump, därför är det mitt kall. Jag vet jag låter korkad och idiotisk nu, men det sticker faktiskt i hjärtat varje dag jag hittar någon på facebook som varit där. Jag vill inte dela mina minnen med någon. Absolut ingen.
Bajshej.

Varför ens bry sig?
Postat av: Amanda

ne, orkar inte ikväll, jag är lite.. låg liksom.
men.. fredag?

2007-12-04 @ 19:17:54
URL: http://amandalotta.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0