18 timmars sömn, sen grekiska

Jag sov två timmar igår kväll, sen 15 timmar inatt. Och, det värsta är att jag tror att jag kommer somna tidigt idag. Men det är rätt bra, då är jag utsövd till imorrn. Eftersom vi eventuellt ska klubba (om Krimmy lånar oss pengar) mohaha. Nej men det var länge sen vi hade en riktig helkväll liksom. Var och fikade med Michaela idag, sen åt jag middag med HP. Det var mkt trevligt. Sen var det grekiska. Lärde mig en hel del men fan vad det är svårt med nya språk. Håller just nu på och lär mig typ verbet är, i olika personer. På så vis påminner det om franskan och många andra språk, att verben böjs efter personen.

Imorrn är det jobb igen. Känns OK. Ska ju kanske vara ledig på måndag, får se. Känner att jag missar så många viktiga dagars jobb lönemässigt. Men Johanna jobbar imorrn, och det är bra. Har saknat henne på jobbet nu när hon har varit sjuk och allt.

Här är jag, typ mysklädd och sömnig.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0