fest/chill hos Krim.

Jag har nästan druckit en flaska vin, men så berusad är jag inte.
Jag ska jobba imorrn, liksom Krim. Vi kollar på någon b-version av Hey baberiba, som en gång var väldigt bra. Men B-kopian är dålig. Usch.
Jag är ganska trött men Tobb skulle spela poker ikväll. borde anpassa mig men håller på att somna. Har ringt Grekland + Usa. Ingen gav något korrekt svar, förutom på telefonräkningen. jaja den dagen den sorgen. Mamma är snäll, ska få låna 4000 kr av henne till London, räcker ett par dagar antar jag. London blir roligt, men först nationalteatern med Johanna på söndag, wei, har typ inte tänkt på det alls. Men fan vad kul!
pusshej

Varför ens bry sig?
Postat av: KimJ - Vardag och Design hjälp

Ha en skön kväll! Kram KimJ

2007-11-09 @ 22:01:08
URL: http://kimj.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0