Fusk.

Tog en långpromenad med mamma, dock fuskade jag lite med GI. Åt nämligen 1½ lakritsklubba + 2 s-märken. Olagligt, säger GI-experten. Men ibland så.
Ska sluta äta mörk choklad om kvällarna, nötter istället kanske, eller bär. Helt onödigt och inte särskilt gott.

Imorrn är det jobb igen, 5 dagars jobb kvar innan ledigt (är endast ledig måndag), men sen är jag ju ledig helgen förstås. Jag jobbar på rätt bra. Det gör mig stolt. Trodde aldrig att jag skulle klara av ett heltidsjobb efter plugget. Men det går, och jag är nöjd. Och jag tjänar pengar. Och jag vill resa.
Tänkte på Grekland idag, längtar som fan dit? någon annan?
Lyssnade på grov hiphop och tänkte Waikiki, lyssnade på Shakira och tänkt på Ghetto. Hittade några blonda slingor i mitt numera slingade hår och tänkte, blond, Grekland. Jag längtar så oerhört mycket. Känner mig även melankolisk att det kanske var sista resan som blev en "wow" upplevelse. En frihetskänsla, jag vill känna den där barnsliga friheten igen. Supa på dagarna, dansa på bordet, vara dum i huvudet och ha jävligt kul, någon som känner igen sig?

Nästa sommar ska jag vara där på sommaren, länge. Och då vet ni vilka som ska komma och hälsa på, eller hur?

Varför ens bry sig?
Postat av: billy

jag saknar grekland ffs!

2007-11-07 @ 12:27:57
Postat av: Mischa

Jag med as hell. Kolla bilderna lite högre upp!
puss

2007-11-07 @ 23:16:03
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0