Idag är en sådan dag

Jag orkade verkligen inte gå upp imorse, men jag gjorde det. På grund av det har jag varit sjuuukt trött på jobbet idag, och inte haft det bästa tålamodet. Ska skärpa mig till fredag, för fick vara ledig imorrn. Bra. Ska ju ändå jobba i helgen liksom. Känns tomt på jobbet utan Johanna den ambitiösa. Och imorrn jobbar hon, och inte jag.

Jag har bara sovit bort kvällen med min Tobb som åt middag hos oss. Sov väl typ 2 timmar, kollade lite på dåliga program på tv men, tja. Vad gör man inte. Längtade ut till klubb, ville dansa. Orkade inte. Men men. Det kommer fler tillfällen. HP, glöm inte pappa och Helenes fest nästa lördag. Då blir det röj. Jag ska förövrigt få en shoppingdag med Helene av dom i julklapp. Det blir skoj. Just nu har jag väl allt jag behöver, men jag lovar att det snart kommer suga i shoppingtarmen igen.

Längtar som fan till Grekland, ingen annan??

pusshej


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0