Jag är en ekonomisk missbrukare.

När jag vaknade imorse fick jag panik. Typ ont i magen. Men mest av allt blev jag arg på mig själv. Jag förstår inte hur det kan bli så här, så pass ofta. Men. Nu har jag åtgärdat lite. Jag har satt in ett autogiro till Tobbes konto på 1000 kr i månaden (är skyldig honom typ 2500) och till mamma, (2500 i månaden i två månader) eftersom jag är skyldig henne 2000. Så. Nu ska jag väl äntligen bli kvitt de här stora skulderna. Jag orkar inte med det här. Jag är så totalt oplanerad. Och snart ska jag till London. Vad ska jag betala det med? Jag har lagt undan pengar för hotellet, men det blir väl av att ta av sparpengarna nu igen, till fickpengar. Men. Jag ska försöka att inte ge ett tomt löfte, jag ska verkligen försöka att betala tillbaks det när jag får min lön. Orealistiskt, kanske? Men jag vill inte ha det så här längre. USCH och fy.

Nu ska jag snart till jobbet. Tjingeling.

P.s. Tack älskling för att du alltid ställer upp för mig. Du är min ängel. 100 %


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0