Nytt jobb?

Funderar på att söka ytterligare ett jobb. Eftersom det inte finns heltidsjobb nu på hemtjänsten så känner jag att jag vill pyssla med nått annat. Makalös är bra, men jag är inte längre någon bra säljare, iaf inte mentalt sätt. Det känns som att jag inte kommer att prestera om jag går dit. Tyvärr var jag ju sjuk i måndags när jag lovat att jobba. Hoppas på att kunna jobba någonting nästa vecka.
Men. Som sagt. Vill ha ett nytt jobb. Skulle vilja ha ett jobb i en klädbutik eller dylikt. Vore skönt att variera sig liksom. Det är jättesvårt att få och just nu har jag dåligt med tid för att söka jobb. Kanske ska sätta mig på fredag eftermiddag och kolla/ringa runt lite grann. Jag hade ju en kontakt med Carlings i Farsta Centrum förrut. Kanske ska ringa och fråga om de behöver någon typ extrajobbare. Ska även gå in och lämna in CV på olika ställen, kanske i ringen. Det värsta är att de flesta söker kassavana, och det har jag ju ingen än. Men om jag bara skulle få chansen skulle jag lära mig otroligt snabbt. Jag är faktiskt väldigt effektiv när det handlar om kunskap. Och jag skulle verkligen trivas i butik. Vi får väl se.

Nu ska jag mysa med min Tobb.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0