Report from after London

Jag och Anna hade det superbra i London, tror vi kom varandra närmare. Och det är jag mycket glad över. Hon är verkligen en bra vän. Den mesta tiden gick åt till shopping. Och då inga billiga grejjer inte. Jag köpte ett par dr Martens, en klänning (i samma stuk som Annas, specialdesignad, faktiskt), ett par coola sneakers, en mössa (tror det var Top Shop by Kate moss), två bhar från american apparel, en rödluvan tröja "riding in the hood", typ. mer saker, har jag för mig, men kommer inte ihåg. Jag är iaf grymt nöjd med inköpen trots att London var en riktigt dyr stad. Fick se mycket spännande, inga turistattraktioner. Det intresserar mig inte. Vi hängde mest i Soho, oxford och Notting Hill (givetvis West Kensington där vi bodde också), portobello road var underbar. Vet inte varför, men trivdes där. Det blev mycket mcdonalds, men med GI är det okej med hamburgare utan bröd. Det blev även trashfest i Wimbledon. Ni kan ju själva tänka er.
Sammanfattningsvis var resan mycket lyckad, och jag gör gärna om det. Men nästa gång ska du med Johanna!


Sån där BH + en svart.

Drmartens 10 eyes
Sånna här Kängor, fast svarta givetvis.

Och som sagt, ett par skitsnygga sneakers från babysham, och en rödluvan tröja, mm.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0