En ledig dag.

Vaknade av Johanna som ringde och berättade om sitt första jobb med alerisväst. Hon lät rätt entausiastisk. Kan bero på att hon fick träffa en av de roligaste tanterna.

Jag och Tobb ska åka in till stan nu och lämna in min mobil som är såattsäga totalkvaddad. Inte på grund av mig inte, utan pågrund av att man inte hör någonting när någon pratar. Katastrof, plus att headsettet också är trasigt. Bad. Borde skaffa en ny typ men, vad ska man göra? Har inte råd just nu plus att jag har garanti kvar på min mobil. Tobbe hade en teori om att mobilen ifråga brukar funka bäst i ett år och sen går den sönder (eftersom garantin går ut och man måste då köpa en ny mobil). Vet inte om den stämmer, tror starkt på det.

Ikväll ska jag jobba på Makalös. då får jag ut lite lön i London också. Kom på att det vore bra om jag fick in tre stycken pass på makalös den här månaden så har jag åtminstone typ 1500 kr på fredagen när vi har kommit dit. Det skulle underlätta så att säga. Sen ska ju jag och Tobbe åka någonstans, men vart fan då? Någon som har en bra idé om vart man kan åka där det är någotsånär varmt och ganska billigt? Nej, tänkte väl det.

Ingen träning idag, måste ta det försiktigt med magen som jag känner av även idag, feck.

Well, over and out

Mischa

Varför ens bry sig?
Postat av: Emmma

Jag ska också åka till London!=D
typ v 46=)

2007-10-19 @ 19:21:47
URL: http://emmis89.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0