Hej, jag är tretton.

Onödiga tjaffs om ingenting. Gud. Världen är så omogen. Eller MÅNGA är väldigt omogna.
Sitter på 7-eleven en stund. Har ju inget internet hemma.

Ikväll ska jag och Tobbe på middag hos Hélene, hon fyller år. Pappa och farmor och farfar kommer dit också. Efter detta är det Makalös after work. Får se om jag går dit. Känner mig alltid som att jag inte hör dit. Det är ju så många nya varje gång jag kommer dit, jaja. Michaela, Nina och Nathalie ska med också så det blir väl lugnt. Förövrigt hatar jag storebrorssamhället. Helt plötsligt ska chefen läsa ens blogg? ehm, konstigt.

Någon skön jävel har börjat kommentera vissas bloggar med ord tagna ut mun på mig, vill veta vem det är. Om det är du, lägg till mig på msn.

Känner mig oerhört irriterad av ett par anledningar men det lägger väl sig, hoppas jag. Giviktkoll är en enormt  dålig sida. Känner inte att jag får någon feedback alls typ? Varför ens betala för det? gah, fyfan.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0