I'm all out of love, typ

Sitter hemma hos Johanna och dricker lite vin. Har bytt om och fixat mig inför kvällens "afterwork" men Makalös. Förhoppningsvis blir det kuul. Men. Ska inte dricka för mycket (det säger man alltid -Johanna). Johanna kanske ställer till med ett helvete imorrn, om hon inte dyker upp det vill säga. Vilket är ganska troligt. Alkohol är inte bra.

Just nu lyssnar jag på all out of love. Så jävla bra låt (det var förövrigt den jag dyrt och heligt lovade att sjunga på Tobbes begravning), alltså. Han ska inte dö nu, bara när han dör (när vi är typ 93). Eller nått. Hur som helst. Den säger sanningen om mig och Tobbe. Härligt att jag är så där salongsberusad så att jag blir melankolisk eller snarare sentimental. Men. Jag ska som sagt inte bli för full.

High on you, säger Johanna. Men NEJ säger jag. Jag har jävlats lite med diverse människor på Johannas msn, resultatet blir roligt, typ bla: "jag tänker inte ge dig några pengar". Mm. Snart uppkommer en bild på mig och Johanna som fixade (det dröjer lite. Krimmy - Johanna är alltid sist ute). De ska iväg till "club killers" ikväll. Själv ska jag festa med Michaela och Nina (undra om Nina dyker upp, hoppas). Vi ska till Starbar (som vanligt). Så om ni tittar förbi, säg hej. Borde egentligen ringa Michis och bestämma något, ska göra det när min mobil har laddat (ja, jag är en sådan person som endast laddar mobilen en kort stund så att batterit blir förstört, men Tobbe älskar mig ändå).

Ses!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0