Lördagsirritation.

Egentligen borde jag inte få något lördagsgodis eftersom jag ofta frångår, inget godis i vardagen-principen. Men men, jag och Tobb ska ju titta på film och så. Då kan det kanske innefatta både godis, chips och annat gos. Men bäst av allt är myset och närheten. Och nej, jag tänker absolut inte bli som vissa andra och skriva att "åh jag älskar min pojkvän" varje dag, eller typ "jag saaaaaknar honom", så pinsamt. Get a life, du får ändå träffa honom om typ 1 timme igen. Och sanningen är, på så kort tid hinner man inte ens börja sakna någon. Dessutom tröttar ständiga kommentarer och "jag älskar dig" ut förhållandet som fan. Tillslut förlorar det innebörd, och sanningen är att det blir på rutin. Om 2 år lär du tillochmed säga det utan att egentligen mena det. Tänk på det, idiot!

Jag är överlycklig öven en sak (wow). Johanna har fått jobb på mitt jobb nu så nu är vi kollegor också. Antar att hon ska börja på måndag. Då har jag liksom någon att prata med. Övriga som jobbar på mitt jobb är det absolut inget fel på, det handlar bara om att de är sisådär 45+ och jag 19. Vi har inget gemensamt utom pensionärerna liksom.

Nu är det runt 1 månad tills jag och Krim sticker till London. Det blir riktigt skoj. Hoppas bara att jag inte spenderar för mycket pengar innan, jag vill ju shoppa där! Efter allt man har hört ska shoppingen vara underbar, nästan i klass med Paris (eller bättre). Dyrare lär det ju vara förvisso. Borde appråpå det boka in ett par pass på makalös, för då får jag åtminstone lite pengar när jag väl befinner mig i London (från makalös får jag lön den 25:e).

Idag har jag enbart läst och slappat. Jag har nästintill läst ut "anybody out there" , Marian Keyes "nya" men på engelska. Tänkte bli lite bättre på att läsa på engelska, tydligen lär man sig så "enormt" mycket av det.
Den är riktigt bra faktiskt, lättsam (nja inte riktigt) och underhållande. Ni som inte har läst den, beställ den/köp den. 

Nu ska jag tydligen äta popcorn också, suck. 


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0