Me lene Mischa (fast på grekiska)

Kommit hem från grekiskan. Har väl hamnat lite efter eftersom jag varit borta en gång, plus att jag har svårt att plugga när jag inte får direktiv. Något som iallafall är positivt är att jag förstår allt. Det handlar bara om att nöta in det i skallen. När jag kommer till Grekland nästa gång vill jag vara grym. Därför måste jag läsa fortsättningskursen nästa termin också. Vet inte om det blir på universitetet eller på ABF där jag går nu. Det får framtiden utvisa. Tycker åtminstone att läraren är bra och pedagogisk.

Imorrn är det demonstration mot gatuvåldet, kommer förmodligen att sluta med slagsmål ändå. På en demonstration möts ju olika åsikter. Vet inte om jag ska gå, kanske? Men jag vill träna. Plus att jag tycker att stora ansamlingar människor kan bli lätt klaustrofobiskt.

Borde sova egentligen, imorrn är det ju jobb igen som gäller. Och på lördag, och på söndag. Vilket otroligt underbart liv jag har? Jaja, som Johanna säger, alla pengar är bra pengar. Haha. Vi är så klyschiga.

Längtar efter min tobb. Hann bara träffa honom en kortis innan grekiskan. Jag är Tobbeberoende, och gott folk, jag är en mycket självständig människa som inte gillar att kalla mig beroende. Men det är jag. Tobbe har så många olika roller i mitt liv. Han är min pojkvän, min bästa vän, min familj, min chaufför (skämt åsido), mitt försvar, och framförallt min trygghet och kärlek i denna onda värld (misantrop eller)? Det var förövrigt han som kom på ett substitut till hatarmänniskor, hatepeople, I own people (mohaha) alltså just misantrop.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0