Radio Four - Barnvagnsförbud i tunnelbanan/ alt egen vagn.

Här på Gotland finns det bara två radiokanaler, en av dom radio four (får).
Jag och Tobb kom hit inatt/igår kväll. Båten var skittråkig, dom hade inte ens en enda spelautomat! Sug.
Jobbade igår, lunchade med Anna och Johanna på ett café och blev tillsagd av en tant att vi "faktiskt var störande" bara för att vi pratade lite högt.

Igår på tunnelbanan kom jag på den geniala idén att det borde finnas en tunnelbanevagn där spädbarnfamiljer kan vistas. De stör mer än mobiltelefonerna någonsin har gjort, spädbarn som skriker, barn som skriker och släpper ifrån sig bajslukt. Inget jag vill vara med om påväg hem från jobbet. Och då har vi ens pratat om hur mycket barnvagnarna stör och blockerar vägen för inpasserande och utpasserande.

Pappa lagar just nu iorning en riktig GI måltid iform av ägg och bacon plus en gismörgås med sjukt mycket smör (?). Men det är bra. Igår fick jag fruktansvärt ont i magen pågrund av pyttipanna och bröd. Illa. Jag kan inte äta något nu.

Pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0