Rapport från Fårö

Dagens händelse: Jag och Tobbe har åkt till Fårösund och handlat på ICA-Supermarket. Vi köpte tidningar (Tobbe betalade som muta eftersom han eventuellt ska spela poker ikväll). Själv ska jag ligga och läsa hälsotidning+solo (de tidningar jag väljer när jag har läst alla andra). Igår såg vi en otäck film 1408, riktigt obehaglig. Skräck, usch.
Tobbe och jag har inte sett skräck på länge, tack vare Tobbe. Och det är bra. Märkte jag igår.

Imorrn ska vi åka hem igen, tiden går snabbt. Men det är skönt att slappa. Sova länge och sånt. Vill Johanna komma på mormors 75 årsfest? Nästa lördag efter jobbet? Hon frågade.

GI går trögt, pappa lurar på mig så att jag inte skulle råka köpa en COLA. Som om jag "råkar" köpa en Cola.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0