Sorry, blame it on me.

Ibland slår martyren in i en och man känner att man oavsett vad som händer kan man ta vilken skit som helst. Man är så nere på botten då.

Ikväll har jag jobbat på Makalös, (woot). Ja jag har faktiskt gjort det. Och det gick väl halvbra. Kan bero på att jag inte var så effektiv (pause liksom). Men det var kul att träffa alla. Speciellt säljledarna eftersom de i princip är de enda jag känner igen (ja, jag känner mig som ny varje gång jag kommer dit). Det är rekrytering i racerfart som gäller där. Hur som helst. Nästa Afterwork (eller workout, ha) ska jag och Michaela gå på. Faktiskt. De där blöta kvällarna kan man ju inte missa liksom. Skönt att umgås med lite yngre människor (ja, det är svårt att vara äldre än 97). Hur som helst. Michaela ska ju sluta nu, hennes sista pass imorrn. Lite trist.

Men, som sagt. Johanna har ju börjat på mitt jobb idag (tror det är tredje gången jag säger det idag, gillt). Nu kommer Tobb, "inte kasta ner nyckeln, kom ner. och kom inte ner om tre minuter utan en!".
Så, måste rusa!


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0