Tyvärr, Andreas ska sova nu.

Kom precis hem från Fårö, känner mig enormt pigg. Har verkligen fått sova ut. Läste idag i Expressens söndagsbilaga listan om hur man gör för att bli impopulär, "att bära Uggs i Vinter", är det verkligen så feel? Okej, så jag kommer att bli hatad oavsett, likabra att köra rakt ut. Tillexempel endast dricka kranvatten, låtsas som att miljöhoten inte betyder något, mm. Kolla gärna in listan, riktigt hatepeople (eller köra in i tanter med kundvagnen som inte hinner flytta sig), nej. Så dum är jag inte. Jag jobbar ju med äldre!

Imorrn är det jobb igen. Och GI fortsätter. Det ska bli intressant att se hur länge jag kan hålla min "nya" diet. Det blir nog svårast i vardagen eftersom min familj inte nödvändigtvis äter samma sak som jag ska äta. Vi får väl se. Lite planering och sen är det fixat?

Det har varit otroligt mysigt att umgås med min Tobb ett par dagar nu, tro mig, vi behövde det. Längtar tills vår nästa resa vart den nu bär av, kanske till Egyptien?

Jaja, som sagt. Andreas ska sova och min datorskit går ju inte att koppla upp (Internet är stööört). Så Godnatt, vidare rapport imorrn.
PUSSHEJ.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0