Update: inget nytt har hänt de senaste 2 dygnen.

Så är livet på landet. Pappa och Helene fortsätter pensionära. Tobbe och jag smågnabbas (gulligt såklart) som om vi vore. Allt är lugnt och skönt, men väldigt varmt (pågrund av den eldade spisen). Idag fortsätter andra avenyn, kan knappt bärga mig. Det var ju så spännande sist ;)
Deprimerad över omöjlighet att äta sötsaker. Det suger. Men såsmåningom ska jag kunna äta M&M's eftersom de innehåller mer fett än socker. Men det är efter fas 1, jag befinner mig i fas 1 och har som tur var inte känt av magontet någonting. Tyder på att det funkar, men fett är alltid fett. Och det känns som att hela ansiktet och håret blivit fett av all mat. Jag är kolhydratstork, varför är jag intvingad i det här livet? Gaah. Förhoppningsvis går det att bota såsmåningom. Jag är Candida, ungefär som "jag är laktos" som mamma brukar säga.
Saknar mamma.
PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0