Britta fuck von Sydow

Så låg humor på mig och Nicole asså. Hur som helst. Gårdagen blev väldigt lyckad. Efter att ha ätit pizza (gi, var det) med Nicole och skrattat åt låga skämt drog jag mig in till stan och träffade far min. Han var rebellisk och spottade på en glassked för att sedan låta spottet träffa folk på stan. Det var kul. Vi åt glass på nytorget och sen åkte jag och mötte Johanna. Vi köpte presenter till Kriminell som fyllde år igår (big fat grattis). Väl hos Krimmy fick vi välgjord och god mat och vin, dessutom champagne. Anita var tvungen att dricka vin hon med, annars pallar hon inte med vår låga humor och vår taskiga jargong. Haha. Nejdå! Kvällen blev lyckad och jag fick med Aniita ut! Haha. Hon träffade "tjejerna" på BigBen på Folkungagatan och vi drog till Slick. Klubben var hyffsad tycker jag. Något jag dock märkte är att det är otroligt svårt att snacka med folk på sånna ställen eftersom alla är så innystade i varandra.
Haha. Efter det mötte jag upp Nicole och det gänget i gamla stan. Alla ville slänga ut mig för de trodde att jag var för full. Jag var bara trött och alkoholmättad. Men drog sen och mötte mitt hjärta docka. Vaknade vid halv två idag. Lyxigt, eller hur?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0