dag tre - mitt liv som bakis

Skit sliten jag är asså. Tredje dagen i rad nu som jag vaknar upp och är bakis. Trist, men gårdagen var rolig. Istället för Hells Kitchen (vi måste vara dumma) hängde vi med Jonatan och Jens. Det var skoj. Vi var på kvarnen också ett tag, men där kom inte killarna in. Sen gick vi till Tiffanys och slutligen sjätte tunnan (varför)?
Det var trevligt och vi drack mycket vin. Sen drog vi på efterfest i Stocksund. Där sjöng vi kareoke till Britneys låtar. Jonatan kunde alla texter av någon underlig anledning. Johanna slumrade till i sängen bredvid en däckad Jens. Sen drog jag upp henne och vi åkte taxi hem. Oväntat. Nej inte särskilt...

Varit på loppis idag med mamma och syster. Sen var vi i Globen och jag handlade present till Petra som fyller 18 idag. Grattis grattis. Ska över till Knutås snart och gratulera. Sen ska jag till Michaela och fira hennes födelsedag i efterhand. Det blir typ chillfest antar jag. Sen ska jag väl slutligen bege mig hemåt. Shiet. Morgondagens baksmälla kommer inte bli rolig efter alla dagar av dräggigt vindrickande.
Förövrigt så kom jag och pappa på att svenskar är världens dräggigaste och mest sorgliga folk. Det insåg vi när vi satt avstängda och stirrade ut genom fönstret och inte ens reagerade när en på enhjuling for fram. Det ni.

Vad gör ni ikväll?


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0