jag är på ett sånt där "internet-gig-café-mega-nightgib" ställe...

Är ledig idag, skönt nog. Ska möta Nicole klockan tre så sitter här på ett sånt där "nördspel"ställe vid Skanstull. Haha. Hade ju inget att göra. Men ett roligt fenomen är att jag är typ den enda tjejen på hela placet. Läskigt. Men tyvärr tjejer, kan inte rekommendera sånna här ställen för bra "ragg"ställe. Alla killar här är helt inkörda på sina spel så de lär endå inte se er.

Har varit hos terapeuten idag. Sista gången nästa gång. Och det roligare är, jag kommer inte sakna henne. Visst att ha någon att snacka med. Men som person kommer jag inte sakna henne eftersom jag inte vet något om henne... Det kallar jag proffsigt av henne.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Måste söka lite fler jobb känner jag. Helst svart så att jag kan få pengarna på en gång. Något förslag?


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0