Partycrew.

Nu har jag festat hela helgen. Men igår blev det lugnt. Åt middag med Krimsan och Johanna på Nivå. Det var god mat och blev två cider, sen bar det av till pojkvännen. Jag känner mig så jävla svullig. Åt sjukt mycket igår och en muffins idag. Nej, nu är det skärpning.

Åker ju till Grekland med mor och syster snart, 20 dagar precis. Vill vara i snygg form tills dess. Och som många känner till. Jag tänker inte hårdträna. Har bestämt mig för att gå hem från jobbet de dagar jag ska hem. Och annars, som imorrn och på torsdag, gå till Makalös. Blir bra med lite luft och motion i vardagen. Med maten vet jag ej vad jag ska göra. Ska köra GI-inspirerat, som jag gjort de senaste veckorna. Inget ris, pasta eller potatis till vardags. Skära ner på godisätandet (igen). Vad tror ni?

image157


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0