puh.

Kom hem nyss från mitt första möte med nya arbetsplatsen. Första intrycket är att det var sjukt bra stämning. Mycket glädje och så. Kommer nog att trivas. Ska på första intro-passet på torsdag. Är nervös som fan. Men det är jag alltid när jag ska göra något nytt.

Imorrn är det jobb som gäller igen. Känns helt okej, förrutom att mina tanter förmodligen inte uppskattar att jag är borta en dag här och där. Det kan jag förstå. Så imorrn blir det till att skämma bort dom litegrann.

Jag och Nicole snackade sex och killar idag... Haha, och ni som känner mig vet att jag inte snackar sex så ofta. Men det var roligt att ventilera olika åsikter om saker och ting. Sist jag snackade sex var det med Amanda, för typ evigheter sen. Förövrigt älskar jag Nicoles lägenhet. Vilken dröm, och vilken inredning och ordning hon har fått. Där vill jag hänga dygnet runt! Men plikten kallar. Nu ska jag ringa hit min pojkvän så jag får gosa lite.

Något som är skoj är att jag och Johanna står med på gästlistan till "Hells Kitchen" på fredag. Asnajs att prova nått nytt. Jag vet, jag är pinsam, men jag har aldrig skrivit upp mig på någon gästlista förrut (offer). Men det blir asskoj, och säkert en hel del kändismingel. Recension kommer sen!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0