Söndag, det känns okej?!

Nu när jag är ledig på fredagarna så blir helgerna så långa. Men ändå är det söndag så snart igen. Idag blir det ut i solen. Ska först ta en promenix, gå på poweryoga klockan 17, och sen träffa "amands" som hon så snyggt heter i min mobil (på fyllan). Det blir skoj att skvallra och umgås lite.
Nu i helgen har jag kommit fram till att yoga, det är min grej. Slanka muskler och må bra för kroppen? Sen ska det givetvis kombineras med promenader/lätt joggingturer vid sidan av. Låter bra. Idag (och imorrn, och resten av mitt liv typ) börjar mitt nya liv. Haha. Typiskt söndagssnack.

Kommer väl in lite bilder från helgen snart antar jag. Den som lever får se!

Bajshej


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0