buhu

Är så sjukt jävla trött att jag håller på och somnar. Ändå ska jag och Tobbe hem till Nina nu och föra och sen blire utgång... Ska ju jobba imorrn så det blir väl inte alltför sent, men vad gör man inte för en fredagskväll i gott sällskap liksom? Hittade dessutom tröjan som Johanna tydligen har "slängt". Sanningen är att jag stal den typ andra kvällen hon hade den och har haft den sen dess. Skitsnygg, blir dagens outfit. Mohaha.

Känner mig assvullig idag, och uppsvullen. Försökte sätta på mig ett skärp och upptäckte att det var lite väl tajt. Haha. Jaja, tror nog jag skiter i skärpet och låtsas att jag är likadan som vanligt.

Ha en trevlig kväll!
pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0