goodgirl

Jag och Nicole tog en långpromenad på söder. Mycket trevligt. Måste verkligen komma igång och röra lite på mig. Jag har ju bara druckit och chillat hela sommaren (förutom att jag har jobbat hela jävla sommaren). Sen tog jag en fika med Johanna på Sandys. God ceasarwrap och trevligt sällskap tycker jag!
Sitter nu på Makalös och ska jobba. Bossen från gymmet ringde precis och nu är jag inbokad fem dagar nästa vecka. Får hoppas att allt går bra och att jag tycker att det är roligt, men det tror jag verkligen!

Imorrn blir det parkkrök i tanto (som vanligt). Kom dit och umgås. Jag och Nicole ska ut och jogga så vi blir fit for fight, sen dricker vi sprit med energidrycker hela kvällen - roligt.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0