Hey hoe

Sitter på jobbet (eller jobbet, sleven) eftersom jag har lite tid över... Var riktigt tungt att gå upp imorse men afterall är det ju värt det, pengar pengar pengar. Speciellt om jag och Nathalie ska till Zakynthos i slutet av september måste jag ha pengar. Men det löser sig nog!

Tobbe ska komma och äta lunch med mig om ett tag så i väntan på det sitter jag här och latar mig... Jag längtar efter att börja träna igen! Men ingen idé att köpa gymkort någonstans eftersom jag ska börja jobba på ett. Jag kommer bli träningsfreak om jag ska jobba heltid på ett gym! Träna före, efter eller under arbetstid (beroende på vad jag gör). Ser det som en mycket bra möjlighet att komma i form på riktigt...


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0