it's raining men

Var på gymmet och jobbade igår. Efter träffade jag Jonatan, Emil och Jens en stund. Long time no seen.
Att jobba gick bra tycker jag. Men jag är sjuk nu så jag ligger hemma i självömkan och vill att nån ska ta hand om mig. Tina tyckte att jag skulle komma på söndag istället för idag, eftersom jag kan smitta folk. Det är verkligen sjukt olika rutiner för olika arbetsplatser när det kommer till sjukdom. Men men...

Hösten har fan börjat komma nu, helt sjukt. Det brukar vara varmt den här tiden och bli såhär i slutet av augusti, eller typ mitten av september, vafan e grejjen?

Nu väntar jag bara på att Tobb ska vakna så han kan komma och tycka synd om mig.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0