Sjukaste helgen

Fredag - Vi skulle ha firat Amanda, men så blev det inte. Så jag Krimmy och Johanna stack hem till Jonatan och åt hotdogs och drack vin. Sen drog vi på fest hos Viktor i Skanstull, sen åkte jag till Riddarkällarn och mötte Tobbe med vänner. Anna var där också! Trevligt!

Lördag - Hängde hos Jonatan hela dagen. Vi var och åt kinamat och snackade skit om kinesen som jobbade där. Vi kom även fram till hur otroligt jobbigt det måste vara att servera folk som asgarvar så fort man går därifrån. Vi la folk i fack, "vad är han för stil som går därborta?" - typ indie?

"Vadå indier?" Hahaha, tänk om han skulle vända sig om och vinka och så skulle ansiktet vara indiskt till den där pudervita kroppen.

Jaja, många bakisskämt senare drog jag hem till mor min. Vi skulle på fest, och vilken fest! Bara det att vi var totalt malplacé där. Så vi drack massa champagne och sen drog vi till Carmen och mötte Memo. Memo hade givetvis skaffat sig nya vänner där (två värmländska hårdrockare) som drog med oss till Kafé 44 där det var klubb! Fyfan vad roligt det var! Mamma och Memo dansade som tokar och jag dansade också! När de dragit hem gick jag hem till Jonatan och chillade med Venla och Mary. Nathalie kom förbi en snabbis också. Och sen kom Tobb och hämtade mig... Klockan halv fem typ? Och så vare ju jobb idag. Sov sammanlagt (och det här är faktiskt ingen underdrift) 2 och en halv timme. Och nu sitter jag på jobbet och är aaaaastrött. Men det var det värt! Tack för en rolig helg!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0