week-end

Helgen har varit blandad. Mest kul, men också en massa jobb. I fredags satt jag, Krimmy och Johanna på Carmen ett tag. Sen fortsatte vi med att snacka massa skit om framtiden och så. I lördags jobbade jag svintidigt. Sen drog jag och Krimsan till Amanda som fyllde 20! Grymt grattis tjejen! Även om vi ska fira dig igen på fredag...
Efter Amandas fika drog vi till Hässelbygård för Venlas inflyttningsfest. Jippie, var askul! Träffade massa fulla människor och drack en massa sprit. Dock skulle jag jobba idag...
Men det gick väldigt bra! Hade nästan hand om gymmet själv vilket kändes grymt! Imorrn är det löning, fyfan vad skönt. Och snart åker jag och Tobb utomlands till ett bättre land.
Hoppas ni haft en grym helg!


En sjukt snygg Johanna, minus budgetsuparvinet


Lilla my och moumin.


Modellen och smidigheten

Födelsedagsbarnet


Jag och Mattias.





Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0