42 timmars jobb.

Den här veckan blir tuff, har inte jobbat heltid på länge och nu har jag äntligen lyckats samla på mig jobb så att jag kan jobba nästan som förr. Nackdelen, som jag ser det, att jobba kväll är att man jobbar när alla andra är lediga. Hinner inte träffa familj och så. Men som sagt, bara den här veckan som ser ut så här.

Måndag - Hemtjänst-intro 16.00-23.00
Tisdag - Intervju + hemtjänst-intro 16.30-23.00
Onsdag - Gruppboendet 15.00-21.30
Torsdag - Gruppboendet 07.15-14.00
Fredag - Ledig
Lördag - Hemtjänst 16.30-23.00
Söndag - Gruppboendet 8.00-17.30

Så, kommer inte ha mycket tid över till annat, förutom på dagarna, om jag kommer upp i tid dvs. Snart ska jag och mor åka och storhandla! Hörs!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0